آنها را کاملا با نادیده گرفتن نمای خشک سنگ تماشا کنید و درس را آموزش دهید

در طراحی نمای جدید کیفیت حرف اول را می زند و به عبارت دیگر، کیفیت طراحی نما می تواند به کل ساختمان جلوه ی لازم را بدهد. تجهیزات لوکس و راحتی که در زمان استفاده از این امکانات رفاهی آبی، زیبایی زیادی به محیط میبخشند شامل تخت کنار استخر، پله و نردبان استخر،آب نماها و فواره ها را شامل میشوند. تجهیزاتی که در موتورخانه، داخل سونا و جکوزی نصب میشوند شامل، پمپ، فیلتر، دستگاههای ضدعفونی کننده، دیگ آب گرم، مشعل، مبدل حرارتی، لوله و اتصالات، دستگاه مولد بخار، هیترهای گرم کن محیط سونا و جت پمپ جکوزی هستند. در این نوشتار قصد داریم تا انواع مختلف تجهیزات استخر سونا و جکوزی را به شما معرفی کنیم. قبل از خرید سنگ نما باید با انواع آن و معایب و مزایای هر یک آشنا شد تا به انتخاب خوب رسید و با مرور زمان باعث نارضایتی نشود. با توجه به افزایش حجم آب هنگام یخ زدن، اگر این منافذ پر نشوند به مرور زمان به صورت ترک هایی در سطح سنگ ظاهر شده و در نهایت باعث ازهم پاشیدگی سنگ می شوند. به خصوص اگر در انتخاب دقت کافی داشته باشید و با تخصص کامل آن را نصب کنید اما شاید خیلیها به دلیل حراس از قیمت این سنگها با آن موافق نباشند.

قیمت اجرای نمای خشک ساده‌تر است می فرض کنید|هشت توضیح چرا شاید هنوز یک تازه کار در نمای مدرن هستید}

اگر میخواهید از این وسیله در حمام یا سرویس بهداشتی استفاده کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت، پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد. ساختار سنگهای مناسب برای نما باید بهگونهای باشد که در برابر چنین بارانهایی دچار خوردگی نشود. از همه تر سنگ هایی که تراکم بالایی دارند، مانند سنگ گرانیت از چسبندگی کمتری برخوردار هستند. سبک نمای مدرن تجاری و مسکونی باید سازگار با محیط زیست باشد و خصوصیاتی مانند ذخیره انرژی خورشیدی در اقلیم گرم و یا استفاده از گیاهان برای کاهش آلودگی هوا را دارا باشد. از سال ها ساخت و ساز، شاهد استفاده از متریال جدیدی مانند سنگ، آجر، سیمان شسته و… برای استخرهای روباز بهتر است نیروی بیشتری برای گرم کردن استفاده کرد. برای خرید لوازم استخر اعم از فیلترها یا هر کدام بهتر است دقت زیادی داشته باشید تا متناسب با کارایی، خرید خود را انجام دهید. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . ۳. جرم پذیری: جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلزآلومینیوم با رنگ کوره ای بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.نا گفته نماند در خارج از ایران این نما با رنگ استاتیک تولید شده که از خواص آن عدم جذب ذرات معلق می باشد که بدلیل مقرون به صرفه نبودن این شیوه رنگ آمیزی در ایران انجام نمی پذیرد.

قطعات نمای خشک

᠎This was created by GSA Con tent Ge ne᠎rator ᠎DE MO!

نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. ورق آلومینیوم کامپوزیت ترکیبی از متریالی ازجمله پلاستیک فشرده و آلومینیوم است. قطعا برای شنا در استخر نیاز به آب با دمای مناسب است در غیر این صورت شاید دیگر شنا کردن لذت آنچنانی نداشته باشد. با استفاده از شیرهای شش راهی در این نوع فیلتر توانایی بک واش، تمیز شدن فیلتر از ذرات معلق، برگ، چربی و مو را فراهم خواهد کرد. از ویژگی های سنگ نمای کوارتزیت به موارد زیر می توان اشاره کرد. در کنار این سیستم های فیلتراسیون، استفاده از تجهیزات جانبی همچون انواع برس های شستشو، لنس های با طول بالا در کنار موتور قدرتمند، دستگاه نماشوی را قادر میسازد آب را تا ارتفاع بالا بفرستد و کاربر قادر باشد از روی سطح زمین فرایند نماشویی را با کمترین خطر و هزینه و با بالاترین کیفیت به انجام برساند.

سیستم های مدرن نما

جایگزین کردن ابزارهای قدیمی و روشهای خستهکننده شستشوی شیشه و نما با تجهیزات مدرن و کاربردی شیشه شوی و نماشوی ساختمان مشکلات مرتبط با نظافت شیشهها از قبیل لزوم استفاده از نردبان و چهارپایه را حذف مینماید. ممکن است استفاده از استخر با دمای معمولی موجب آسیب رسیدن به بدن گردد، به همین دلیل باید از تجهیزات گرمایشی استفاده شود تا بتوان به طور کامل دمای آب به دمای استاندارد استخر سونا یا جکوزی رساند و آن را در همان نقطه حفظ کرده و از بالا و پایین آمدن دما جلوگیری به عمل آورد. یکی دیگر از تجهیزات استخر سونا و جکوزی وجود فیلترهای کارتریجی میباشد. یکی از تجهیزات مهمی که در زمان ساخت استخر باید به آن توجه داشت پمپ تصفیه استخر است. به گونه ای که علاوه بر زیبایی و نمایی که به ساختمان می بخشد، در مصرف بهینه انرژی های مختلف بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر سنگ نماهایی که تا این جا گفته شد، انواع مختلف دیگری از سنگ نماها وجود دارند که میتوانند به سبب تنوع و خصوصیاتی که دارند، برای به کارگیری در بخشهای مختلف سازه مناسب باشند.

نصاب نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید