آنها را کاملا با نادیده گرفتن اجرای نما تماشا کنید و درس را یاد بگیرید

چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. اگر هنوز نمیدانید که چه مدلی را انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان ما در فیدارآدور تماس بگیرید تا شما را بهطور کامل راهنمایی کنند. برای اطلاع از قیمت این خدمات، میتوانید با استفاده از بخش تعیین قیمت طراحی در طرح تو طرح، فوری و رایگان حدود هزینه طراحی پروژه خود را استخراج کنید. آیا تابهحال به گرمایش حمام و سرویس بهداشتی خود فکر کردهاید؟ تیمهای ساختمانی مختلف قیمتهای متفاوتی به شما پیشنهاد میکنند. سقوط سنگ از نما در اثر عوامل مختلف اتفاق خواهد افتاد و می تواند خسارت مالی و جانی به همراه آورد. از جمله ایرادات و نقاط ضعف نمای سنگ ساختمانی در هزینه ی اجرای بالای آن به همراه سرعت اجرای پایین سنگ نما می باشد. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود.

سیستم های مدرن نما

متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. لازم به ذکر است که اگر از روش نصب دوغاب سیمان استفاده شود احتمال کنده شدن سنگ از روی نما وجود دارد بنابراین با اسکوپ کردن پشت سنگ آن را روی نما محکم میکنند در غیر اینصورت باید اندکی بعد از نصب جهت جلو گیری از ریزش سنگها،تک تک آنها را به نما پیچ کرد که ظاهر خوبی ندارد. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. تجربه ی صد ساله ی این شرکت، ثابت کرده است که تجهیزات و خدمات ارائه شده با استفاده بهینه از انرژی و زمان، از مواد اولیه پیروی می کند. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید.

نکتهی مهمی که در مورد سرامیک خشک وجود دارد، عایق بودن این نوع نما در برابر رطوبت و تغییرات جوی است. به همین علت است که نمای سیمانی عموما در برابر زلزله مقاوم تر است. در مواقعی که عوامل محیطی مانند زلزله و طوفان باعث سقوط بخشی از نما میشوند، این سقوط در قسمتهایی اتفاق میافتد که با دقت آببندی نشدهاند. البته این کار برای ساختمان هایی با ارتفاع بلند بسیار دشوار و خطرناک است! ترکیب نمای مدرن روی پوسته کلاسیک از جمله مشخصه این سبک نماست .استفاده ار نمای سنگ تراوورتن عباس آباد و بهره گیری از ریتم های عمودی دید بصری فوق العاده ایی را به این ساختمان افزوده است. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. البته باید کیفیت کار را ملاک عمل قرار دهید. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود.

Data h᠎as be​en c​reated with GSA C ontent  G​en er᠎ator D᠎emoversion.

9 پرسش و پاسخ به قیمت نمای خشک

برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید. شرکت مهندسی و ساختمانی زیبا، برای اولینیار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و در این سالها با مسئولیتپذیری و وفای به تعهدات داده شده به مشتریان توانسته رضایتمندی زیادی از مشتریان خود بهدست آورد. قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد. در صورتی که سمنت برد تولیدی نشان ملی استاندارد ایران را نداشته باشد پس از نصب امکان ترک خوردگی و شکنندگی آن در اثر بارهای وارده بسیار محتمل است. از آن جا که این تخته های سیمانی در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم هستند، امکان استفاده از آن ها در مناطق مرطوب و دارای آب و هوای نامناسب میسر است. طراحی نمای بیرونی ساختمان، هویت یک ساختمان را نشان میدهد و این نمای ساختمان است که حتی یک رهگذر هم ممکن است آن را ببیند و متوجه سلیقه، خلاقیت طراح و کیفیت یا عدم کیفیت طراحی فضای داخلی شود. This was gener᠎ated ​with GSA Conte nt  Gen erat​or DEMO.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک نمایان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید